czwartek, 1 października 2009

Aktualizacja bazy ISBN

Korzystając ze sposobności, która przypadkiem się pojawiła, zebrałem się do przysłowiowej kupy, pogłówkowałem i w przeciągu 3h zebrałem w całość rozczłonkowaną bazę ISBN z 991 plików. Oczywiście te 3h przekładają się w przyszłości na skrócenie prac do 1h, gdyż z czystego lenistwa przygotowałem sobie kilka skryptów automatyzujących całą pracę.
Ostatnia aktualizacja przed 8 miesięcy była skokiem jakościowym i ilościowym. Baza powiększyła się wtedy o 50% i zawierała 16tyś pozycji. Aby i tym razem nie wypaść blado, baza danych jest o 66% większa i aktualnie zawiera 36 340 pozycji. Przy okazji zrobiła się dość ciężka (około 6MB). Dlatego udostępniam ją z innego serwera. Dla Was użytkownicy jednak nie ma to większego znaczenia ;)

Link: Aktualizacja bazy ISBN

PS. Panie Jarosławie. Nie wiem czy dotarły do Pana moje maile, ale nie miałem po nich żadnej odpowiedzi, więc być może jakiś filtr antyspamowy mnie nie lubi :-|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz